הסודות מאחורי המדפים – איזה פרסום טוב יותר - של מגה
בול או של שופרסל דיל ?
יובל לובנשטיין
חד משמעית הפרסומת של מגה בול הרבה יותר אמיתית.
ועכשיו לפירוט בהרחבה.
הפרסומת של מגה בול, מראה את ויקי כנפו, אישה אמיצה, אמינה וקשת יום, אשר הולכת ברגל עם עגלת הקניות לתור אחרי מקום זול עבור הקניות לחג.
היא אינה עצלה ואינה חוסכת מעצמה מאמץ או הקלה ואכן מוצאת שמגה בול באזור באר שבע, אכן זולה יותר, אולם על מנת להיות בטוחה יותר היא עורכת השוואה גם בעוד שני מקומות נוספים ואכן היא מגיעה לאותה המסקנה.
ויקי מעבירה את המסר באופן ברור, בגובה העיניים, מראה את הקושי האמיתי של "האנשים האמיתיים החיים במדינה", מבלי להזדקק לתפאורות ולפעלולים מיותרים.
מנגד יצאה שופרסל דיל בפרסום עם צביקה הדר, אשר מזמן כבר לא מייצג את הישראלי העממי, אלא הישראלי החביב והמתעשר, אשר הקשר בינו לבין חסכון רחוק כמרחק מזרח ומערב.
נראה שמשרד הפרסום ומקבלי ההחלטות בשופרסל, התבלבלו לגמרי והתנתקו מהעם.
הפרסום שלהם אכן מעביר מסר של בדיקות מחיר, אך הוא פרסום טכני, מלא בפעלולים וחסרה בו הנשמה של "העמכה".
אני מזוהה לחלוטין עם הפרסום ועם הפרזנטורים של מגה בול ושמח בשמחתה של ויקי כנפו על האפשרות גם להתפרנס מהתדמית אשר היא יצרה ואשר היא מייצגת, מנגד אצל צביקה הדר זה עוד כסף לכסף שקיים.
אני תקווה שהפרסום בארץ אכן יתאמץ יותר וימצא את הפרזנטורים האמיתיים ולא את אלא אשר סמוכים וקרובים לפתחי משרדי הפרסום.
חג פסח שמח
יובל לובנשטיין, משמש כיועץ לחברות בתחום מוצרי הצריכה, ממקימי שופרסל דיל.
יובל לובנשטיין, יועץ בתחום הקמעונאות ומוצרי הצריכה מלווה חברות בתחום בכל הקשור למיזוגים ורכישות. שימש במגוון תפקידי ניהול בכירים ברשתות מובילות בישראל כמו שופרסל והום סנטר